Samsung CHG90 je jako dobar DCR monitor sa impresivno širokom, duplom Full-HD rezolucijom. Vrlo je fleksibilan i ima dobar kvalitet slike, široku paletu boja i visok odnos kontrasta. Sa malim ulaznim kašnjenjem, velikom učestalošću osvežavanja i podrškom za FreeSinc 2, CHG90 pruža odlično iskustvo igranja. Njegova velika veličina čini ga dobrom alternativom za korištenje dva monitora, ali istovremeno ne nudi istu fleksibilnost.

Dizajn

• Veličina: 49 ”

• Rezolucija: 3840×1080

• Refresh Rate: 144Hz

• LCD Tipe: VA

Dizajn je upečatljiv: to je bukvalno 55 ” televizor rezan na pola horizontalno. Zakrivljena konstrukcija monitora daje igricama smisao, ali u isto vreme, njegova veličina čini da je teško postaviti ga na željenu poziciju. Postolje je teško, pruža odličnu podršku i ergonomski je bogato, omogućavajući podešavanje nagiba, zaokretanja i visine. Ono takođe obezbeđuje put kroz koji kablovi prolaze, čineći celu instalaciju urednom. Kada gledate sa strane, monitor izgleda prilično tanko zbog svoje visoke zakrivljenosti i dizajniranog postolja. Čak i kada je montiran na zidu pomoću VESA 100×100, monitor će se protezati sasvim malo. Kvalitet izrade je solidan bez ikakvih praznina, a sveukupni dizajn daje vrhunski osećaj pa će većina ljudi biti zadovoljna.

Kvalitet slike

Samsung CHG90 ima sveukupan pristojan kvalitet slike sa velikim crnim i živim bojama kako u SDR-u tako i u HDR-u. Ima veoma dobru sivu ravnomernost i veoma malo efekta prljavog ekrana (mali deo tamnijeg kontrasta) biće primećen. Sa visokim odnosom kontrasta, CHG90 prikazuje sjajne crnce, ali njihova uniformnost nije tako dobra jer je vidljivo sivilo. Kada je omogućeno lokalno zatamnjenje, slika postaje lošija, verovatno zbog ograničenog broja lokalnih zona prigušenja. Kada se gleda u svetlim okruženjima, monitor postaje dovoljno svetao da prevaziđe odsjaj od ambijentalnog svetla, a njegov mat premaz dobro difuzuje refleksije preko ekrana. Monitor ima široku paletu boja jer snima oko 89% prostora boje DCI P3 i postiže odličnu preciznost boje nakon kalibracije. Kada se koristi za HDR igre, većina malih senki i detalja se ističe čak i u mračnim scenama, zahvaljujući dobroj pokrivenosti obima boje. Sa druge strane, uglovi gledanja nisu dobri, a kvalitet slike se pogoršava kako se udaljavamo od centralne ose.

Kretanje

Odlično upravljanje pokretom čini ga odličnim monitorom za igranje. Ima veoma brzo 100% vreme odziva od 5.2ms, brzo prelazeći sa jedne slike na drugu, minimizirajući trag slika. Takođe ima visoku frekvenciju osvežavanja od 144Hz i punu podršku AMD-ovog FreeSinc 2, što mu omogućava da uskladi brzinu sa frejmom sa brzinom grafičke kartice, čime se sprečava kidanje. Pozadinsko osvetljenje treperi na 433 puta u sekundi, i iako to teško da će biti primetno kod većine ljudi, to malo utiče na jasnoću pokreta.

Ulazi

Samsung C49HG90 ima izuzetno nizak ulazni zaostatak od 4.6ms kada radi na 144Hz ili kod varijabilne brzine osvežavanja. To će zadovoljiti i najkonkurentnije igrače. Nažalost, kada se brzina osvežavanja promeni na 60Hz, ulazno kašnjenje je visoko bez vidljivog objašnjenja. Omer širine i visine 32: 9 je kao da imate dva 27″ 1920×1080 monitora jedan pored drugog, što može biti odlično za multitasking, ali ne toliko sjajno kada je potreban vertikalni prostor, kao što je pregledavanje weba. pruža najbolje iskustvo, omogućavajući igraču da popuni svoje vidno polje.

Karakteristike

Monitor ima dve različite karakteristike koje vredi pomenuti. Prva je mogućnost prikazivanja dve slike iz različitih izvora na svom ultra širokom ekranu kao da postoje dva odvojena monitora. Druga je opcija da podesite USB port # 2 na režim brzog USB punjenja, tako da možete da napunite druge uređaje dok igrate ili radite. Neki ljudi će takođe voleti plava LED svetla na zadnjem delu monitora koja mogu da stvore lep ambijent tako što će osvetliti zid iza njega.

Ko bi ga trebao kupiti?

LG CHG90 je monitor pristojnog kvaliteta slike, premijum dizajna, dobrog upravljanja pokreta i niskog ulaznog kašnjenja. Međutim, ono što ovaj monitor izdvaja je njegov ultra-širok dizajn. Ove karakteristike čine ga dobrim izborom za razne upotrebe, uključujući kancelarijsko višenamensko praćenje ili praćenje tržišta deonica gde bi dva monitora bila rame uz rame. Igrači će obožavati ovaj monitor jer široki ekran stvara neuporedivi osjećaj uranjanja. Njihovo vidno polje će biti puno, a nisko ulazno kašnjenje će ih zadržati budnim.

Previous articleRed Dead 2 se suočava sa pravnom akcijom od pravih Pinkertona
Next articleNajbolji besplatni torrent klijent 2019